Service
Vi ved hvor afgørende det er, at det løftegrej, du har til rådighed, virker hver dag. Ikke mindst at løftegrejet overholder alle de krav, der stilles fra myndighederne.
I henhold til Arbejdstilsynets bekendtgørelser skal der udføres lovpligtigt årseftersyn inkl. prøvebelastning på alt løftegrej mindst én gang årligt.
Ved at benytte GMV er du sikret, at eftersynet bliver udført af sagkyndige servicemontører med flere års erfaring. Efter eftersynet modtager du en servicerapport, hvori det fremgår, hvad der er blevet kontrolleret.
Løfteudstyret bliver desuden forsynet med et mærkat, hvorpå det fremgår, hvornår eftersyn og prøvebelastning er udført.

Uddannelse af forhandlere
Da vi gerne vil klæde alle vores forhandlere og kunder så godt på som muligt, tilbyder vi uddannelse med gennemgang af teknik og reparation samt generel brug af vores udstyr.
Serviceaftale
Hos GMV tilbyder vi en omfattende serviceaftale, så du kan være sikker på, at dit løftegrej altid virker optimalt.
Hurtig levering af reservedele
Alle reservedele kan leveres direkte fra lager med dag-til-dag levering, såfremt de bestilles inden kl. 13.
Reparation & support i hele landet ved nedbrud
Vi står altid klar til at hjælpe, hvis der skulle opstå problemer med dit løfteudstyr. Vi tilbyder reparation af dit løfteudstyr på vores fabrik eller hos dig. Skulle du være så uheldig at opleve et nedbrud er vi klar til at rykke ud.
Vi tilbyder:
- 8 fuldtudstyrede servicevogne
- Mulighed for 24 timers udkald
- Mulighed for udkald i weekender
- Hjælp fra uddannede montører med mange års erfaring fra branchen
Vores montører har alle følgende certifikater:
- Liftcertifikat
- Certifikat i varmt arbejde
- Lifts All
- Movomech
- SWF
Vi tilbyder ligeledes online remote support på alle Winlet vinduesløftere. Det betyder, at vi ved hjælp af teknisk fjernsupport kan tilgå og løse problemer via software på maskinerne.