Skip to main content

Service


Vi ved hvor afgørende det er, at det løftegrej, du har til rådighed, virker hver dag. Ikke mindst at løftegrejet overholder alle de krav, der stilles fra myndighederne.

I henhold til Arbejdstilsynets bekendtgørelser skal der udføres lovpligtigt årseftersyn inkl. prøvebelastning på alt løftegrej mindst én gang årligt.

Ved at benytte GMV er du sikret, at eftersynet bliver udført af sagkyndige servicemontører med flere års erfaring. Efter eftersynet modtager du en servicerapport, hvori det fremgår, hvad der er blevet kontrolleret.

Løfteudstyret bliver desuden forsynet med et mærkat, hvorpå det fremgår, hvornår eftersyn og prøvebelastning er udført.

Uddannelse af forhandlere

Da vi gerne vil klæde alle vores forhandlere og kunder så godt på som muligt, tilbyder vi uddannelse med gennemgang af teknik og reparation samt generel brug af vores udstyr.

Serviceaftale

Hos GMV tilbyder vi en omfattende serviceaftale, så du kan være sikker på, at dit løftegrej altid virker optimalt.

  • Vi gennemfører lovpligtigt årseftersyn, som fuldt ud lever op til Arbejdstilsynets bekendtgørelser.
  • Det lovpligtige eftersyn gælder både Winlet, ErgoMover og produkter under Handling.
  • Serviceaftalen er gratis, men du betaler et opstartsgebyr samt montørtimer og eventuelle reservedele.

Hurtig levering af reservedele

Alle reservedele kan leveres direkte fra lager med dag-til-dag levering, såfremt de bestilles inden kl. 13.

Reparation & support i hele landet ved nedbrud

Vi står altid klar til at hjælpe, hvis der skulle opstå problemer med dit løfteudstyr. Vi tilbyder reparation af dit løfteudstyr på vores fabrik eller hos dig. Skulle du være så uheldig at opleve et nedbrud er vi klar til at rykke ud.

Vi tilbyder:

  • 8 fuldtudstyrede servicevogne
  • Mulighed for 24 timers udkald
  • Mulighed for udkald i weekender
  • Hjælp fra uddannede montører med mange års erfaring fra branchen

Vores montører har alle følgende certifikater:

  • Liftcertifikat
  • Certifikat i varmt arbejde
  • Lifts All
  • Movomech
  • SWF

Vi tilbyder ligeledes online remote support på alle Winlet vinduesløftere. Det betyder, at vi ved hjælp af teknisk fjernsupport kan tilgå og løse problemer via software på maskinerne.

Brug for hjælp?

Ræk ud til vores team:

Service

GMV Service

Kezia Lærke Yderholm
Tlf: 4412 2247
E-mail: kly@gmvas.dk

Reservedele

GMV Spare Parts

Vibeke Lasgaard Corvinius
Tlf: 7573 8247
E-mail: parts@gmvas.dk

    Ja tak, jeg vil gerne modtage nyhedsbreve fra GMV med nyt om produkter og eksklusive tilbud på løfteudstyr. Jeg kan til enhver tid afmelde mig igen.